نوای سحر

همه چیز غیر از ابتذال - پاک و زلال

نوای سحر

همه چیز غیر از ابتذال - پاک و زلال

رژیم صهیونیستی عددی نیست

رژیم نامشروع صهیونیستی فکر می کنه عددیه. اصلا عددی نیست. مردم غزه با افتخار این همه مدت تو محاصره ایستادند تا مشت بزنن تو دهان کسانی که کثیف ترین افراد روی زمین اند. موج کمک به مردم غزه ان شاا... فراگیرتر از همیشه به سمت فلسطین عزیز روانه میشه و این دفعه دیگه کل دنیا هم صدا و خودجوش عمل می کنند. با حمله به کشتی های کمک به مردم غزه رژیم غاصب نشان داد حتی به کشورهایی که به رسمیت شناختندش هم رحم نمی کنه. ولی صهیونیست ها عددی نیستند در مقابل مردمی که حالا دیگه فهمیدند که همه از یک پیکریم. دیر یا زود این غده عفونی و سرطانی را باید کند و انداخت دور. اینم سرنوشت رژیم غاصب و خونخوار صهیونیستیه. 

همه در آرزوی جهان عاری از صهیونیست 

تلاش می کنیم.

۲۲ خرداد

لازم میدونم چند تا مطلب رو در مورد ۲۲ خرداد بگم: 

۱. سالروز ۲۲ خرداد سالروز حضور باشکوه ملتی هست که میدونن تو سرنوشت خودشون سهیم اند. 

۲. ملت ما تا خودشون تو صحنه هستن پیروزند. 

۳. طرفداری کورکورانه از هر حزب یا گروهی اشتباه محض هست. 

۴. ای کاش هیچ وقت کام ملت ایران از دست افراد دست نشانده که به هیچ عنوان فکر مردم نبودند و خط مشی شون رو از شیطان بزرگ می گرفتند دیگه تلخ نشه. 

۵. ما آماده ایم هر لحظه از انقلاب و نظام اسلامی مون دفاع کنیم و اینم حق مسلم مونه چون خون های زیادی در این بیش از ۳ دهه گذشته برای آبیاری این نهال دادیم. فقط بیش از ۲۰۰.۰۰۰ شهید تو جنگ تحمیلی دادیم. بریم کمی مطالعه کنیم. خودمون به اهمیت مطلب پی می بریم. 

۶. در نهایت باید پیرو امر ولایت فقیه بود. از تفرقه و نفاق دوری کرد. دشمن شناس خوبی بود و تیغ رو برای رفیق تیز نکرد. 

۷. برای کلیه مسئولین کشور که ان شاا... همه برای خدمتگذاری مشغولند آرزوی موفقیت می کنیم. انهایی هم که برای خدمتگذاری نیامدند بدانند که گذر زمان انها رو از صحنه تاریخ نظام اسلامی کنار میزنه. این تجربه تاریخی رو بارها دیدیم. 

۸. برای ملت ایران هم آرزوی همه ما باید سربلندی و سرافرازی باشه و این تنها در سایه اتحاد و انسجام تحت لوای توحید و همت و کار خستگی ناپذیر اتفاق می افته. 

موفق باشید.یا علی.