نوای سحر

همه چیز غیر از ابتذال - پاک و زلال

نوای سحر

همه چیز غیر از ابتذال - پاک و زلال

اول شستن چشمها، بعد ازدواج کردن!!!

اسم دختر رو نیار! دوست ندارم قیافشونو ببینم. اه! پیف! ا..........! محض رضای خدا اگه برات ازدواج آسون میشد بازم این حرفا رو میزدی؟ بازم میگفتی از ازدواج بدت میاد؟ بازم میگفتی اعصاب زن و بچه نداری؟

انصافا ما تو جامعه خودمون داریم به کدوم سمت میریم؟ ازدواج موقت رو که اوت کردیم رفت! ازدواج دائمم که حالا وقتش نیست!! میشه بگین الان وقت چیه؟! وقت گشت زدن تو اینترنت و از این سایت به ان سایت رفتن و حال کردن با عکس فلان دختر و فلان جیگر و فلان داف و کلیپ خفن و ...و ...و ...و کلیپ رقص و ... تا الی آخر؟ یعنی ما تو جامعه از کشورهای اروپایی و امریکایی عقبتر افتادیم؟ حتی تو ضروریات دینمون؟ تو قوی ترین احساسمون؟

آقا پسری که با هزار دوز و کلک میری خواستگاری دختر خانم و دختر خانمی که وقتی یکی میاد خواستگاری با مهریه بالا و خونه آنچنانی و ماشین آنچنانی خواستنت میزنی دمار از روزگار به اصطلاح شریک آینده زندگیت در میاری! خودت نگاه کن ببین تو جامعه چه بدبختی هایی داره بوجود میاد!

من نمیگم مهریه چقدر باشه و عروسی و عقد چطوری باشه. من میگم این راه زندگی کردن نیست. فساد تو جامعه ما به خاطر دلائل زیادی داره زیاد میشه که یکیش همینه. بابا تو انتخاب کردن چشماتو باز کن نه بعد از انتخاب کردن. بعد از اینکه انتخاب کردی که این راهش نیست که پسر دختر رو قال بذاره و دختر بزنه دمار از روزگار پسر در بیاره!

من یکی که دارم احساس میکنم وسط یک میدان جنگ تمام عیارم.

واقعا کدوم دختریه که شوهر خوب و خوش اخلاق و متعهد نخواد؟ یا کدوم پسریه که زن نجیب و خوش اخلاق و متهد نخواد؟ اما این کارا صحیح نیست. انتخاب خوب لازمه اش باز کردن چشمهاست و زندگی خوب لازمه اش تعهد و گذشته، نه با چشم بسته بری تو زندگی و بعد که فهمیدی چه خبره بخوای با مهریه های سنگین و ... تلافی در بیاری.

آقا پسرها هم توجه کنن که این هوس بازی کردن های بی محابا اصلا صحیح نیست. جامعه رو به لجن کشیدن هنر نیست درست کردنش هنره. انقدر وقتی رد میشی تو خیابون متلک بار دخترای مردم نکن. دختر خانمها هم لطفا عشوه و نازشون رو تو خونه واسه شوهرای آیندشون نگه دارن. این خیلی بهتره.نه؟

البته همه مردم ایران مثل گل هستن. این مطلب مال اونهایی هست که انگشت شمارن. و الا همه میدونن که باید ازدواج رو ساده برگزار کرد تا سلامتی جامعه حفظ بشه. درست نمیگم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد