نوای سحر

همه چیز غیر از ابتذال - پاک و زلال

نوای سحر

همه چیز غیر از ابتذال - پاک و زلال

وقتی میگیم بحث ازدواج حساسه همینه!

بارها و بارها تو جامعه رو این مطلب تأکید میشه که ازدواج حساسه. بازم می بینیم میان بعضی ها میگن که باید فلان پول و فلان وضع مالی داشت تا بشه ازدواج کرد. من از این افراد سوال می کنم: یک جوان در جامعه امروز برای به انحراف کشیده شدن چه هزینه ای میده؟ برای انجام کار حلال و فطری مثل ازدواج چه هزینه ای؟ اگه میخواین فکر کنین لطفا درست فکر کنین. این صحیح نیست که جلوی پای مردها هزار سد گذاشته بشه و بعد هم بیایم بگیم دارن تلاش می کنن ازدواج رو آسان کنن.امروز اگه یه پسر بخواد منحرف بشه با همین سایتهای اینترنتی هم کارش ساخته است اما اگه بخواد ازدواج کنه باید هزینه های گزافی رو پرداخت کنه. من به مسئولین و پدر و مادرها و دست اندرکاران این مسئله هشدار میدم که بعدا نگن کسی به ما نگفت، بحث ازدواج تو جامعه امروز ما داره بحرانی میشه.اگه زمانی برای کار کردن،فکر کردن،طرح ریختن،اجرا و عملیاتی کردن باشه همین الانه.اوج رشد جمعیت الانه،اوج ضربه الانه! پس خوابیم،یا خودمونو داریم به خواب بودن میزنیم.من نمیگم اصلا کار نشده.من میگم این کارها کافی نیست. جوان باید احساس کنه اگه ازدواج کنه بیشتر به نفعشه نه اینکه احساس کنه اگه ازدواج کنه خونشو تو شیشه می کنن.حالا از ما گفتن بود. امیدوارم واقعا گوش شنوایی هم باشه...

نرم افزار المبین

یه نرم افزار بهتون معرفی می کنم به نام المبین. با این نرم افزار می تونین کتابهای دینی و اسلامی و ... را که با پسوند mbn هست رو ببینین و استفاده کنین. حتی خودتون این کتابها رو بسازین. 

این نرم افزار رو که با هدف خیر رساندن به محققین و عموم مردم ساخته و در اختیار قرار می گیره می تونین از این سایت دانلود و از کتابهای موجود در این سایت هم استفاده ببرین: 

www.al-mobin.com 

موفق باشین.

سایت بصیرت هم سایت خوبیه!

سایت بصیرت هم سایت خوبیه واسه کسانیکه دوست دارن مطالب سیاسی و تحلیلی رو بخونن.البته تعدادی فیلم و صوت هم داره که می تونن دانلود کنن.آدرسش اینه: 

www.basirat.ir 

قسمت فیلم و دانلودش هم این آدرسشه: 

http://basirat.ir/SubIndex.aspx?CateID=25 

موفق باشین.

سری به سایت تبیان بزنید!

بد نیست دوستان سری به سایت تبیان بزنند. دیدن این سایت ارزش داره چون هم اینترانت ارائه میده و هم مطالب جالب و جذاب و سالمی داخلش هست. با عضویت و فعالیت در این سایت امتیازاتی هم به اعضاء داده میشه که خوب هست. اگه دوست داشتین برین آدرسش اینه: 

www.tebyan.net 

البته من اصولا برای هیچ سایتی تبلیغ نمی کنم اما نظر خودم رو در مورد مسائل مختلف بیان می کنم.

اخبار ویژه روزنامه های21آبان 88

کیهان

نه در غربت دلش شاد و نه رویی در وطن دارد! (خبر ویژه)

مواضع حقارت آمیز وزیر ارشاد دولت اصلاحات در تخطئه نظام اسلامی، به جای ایجاد آبرو برای وی نزد عناصر ورشکسته ضد انقلاب موجب ملامت بیشتر وی از سوی گروهک ها شده است.

یکی از این عناصر گروهکی در سایت اخبار روز وابسته به گروهک فدائیان خلق خطاب به مهاجرانی می نویسد: آقای مهاجرانی من از بازگشت شما به سپهر سیاست شادمانم و از پرچمداری تان در جنبش سبز بیمناک... شما در کتاب «نقد توطئه آیات شیطانی» که پس از فتوای تاریخی علیه سلمان رشدی نوشتید، از فقه و شریعت گواهی آورده اید که چرا کشتن سلمان رشدی واجب شرعی است و چرا فتوای امام خمینی شما بر پایه شرع اسلام و واجب الاجرا است. اگر روشنفکری در این است که شما بجای پاسداری از حق سلمان رشدی های جهان در بیان آزادانه اندیشه های خویش، همچنان از آن خشک مغزی واپسگرایانه خویش سخن بگویید، من از چنین روشنفکری و روشنفکرانی بیزارم. من اگر بجای شما بودم، نه تنها از آن رفتار بیست و یکسال پیش دوری می جستم و شرمساری خویش را به آگاهی همگان می رساندم، که اینک نوشته ای در نقد آن کتاب می نوشتم تا دنیا بداند که مهاجرانی امروز، نه همان روشنفکرنمای درس خوانده بیست و یکسال پیش است.

نویسنده «سبز»! سایت گروهکی آنگاه « از حق توهین انسان ها به دین اسلام»! دفاع کرد و با طلبکاری، از مهاجرانی که او هم خود را سبز می داند پرسید: شما که در لندن زندگی می کنید درباره حق انسان ها در توهین به باور دینی شما چگونه می اندیشید؟ آیا شما این پایه ای ترین حق انسان امروز را به رسمیت می شناسید؟ آیا می پذیرید که دون مایه ترین انسان ها نیز حق دارند به والاترین ارزش های دینی و اخلاقی شما توهین کنند]![ آیا امروز شما به پذیرش چنین ارزشی رسیده اید که چنین پرخاش هایی بزهکاری ساده ای نیز به شمار نمی آید؟

ادامه مطلب ...

۱۳ آبان

1. 13 آبان پیشاپیش گرامی باد. 

2. من میگم هرچی رهبر میگه باید اجرا بشه. 

3. تو فضای اینترنت بعضی از سایت ها تبلیغات کردند و بنر زدند و تحت عناوین مختلف مردم رو دعوت به بعضی مسائل کردند. من لازمه بگم که مردم بیکار نیستند که بشینند این حرفها رو گوش کنند. به مردم هم بگم من نه طرف چپم نه طرف راست. من میگم باید عاقلانه فکر و عمل کرد. این چرت و پرتها رو باور نکنین. 

4. وقتی رهبر میگه از طریق قانون وارد بشید و مطالبه کنین و بعضی ها احترام نمیذارن لابد دردی تو وجودشون هست که هر روز میخوان مملکت رو به آشوب بکشونند. 

5. کمی فکر کنیم ببینیم از این کارها که اینا دارن میکنن واقعا چیزی عاید مردم شده یا میشه؟ 

6.... 

7... 

و هزار ایراد دیگه که به این کارها میشه گرفت.

من که مخالف این قضایا هستم. شما رو باید از خودتون پرسید. من عکسهاشو نمیذارم چون تبلیغ واسه این افراد میشه.بازم میگم من نه طرف چپم و نه طرف راست.حقیقت رو باید گفت.

13 آبان

تجلی عزم ملی

قانون مداری

استکبار ستیزی

برخی از قوانین و مقررات

در این سایت که مربوط به مرکز کارآفرینی دانشگاه تهرانه تعدادی از قوانین و مقررات آورده شده که دوستان می تونن استفاده کنن. 

http://karafarini.ut.ac.ir/persian/law.htm 

موفق و سربلند باشین.

نرم افزار حسابداری (3)

بعضی از نرم افزارهای حسابداری رو میتونن دوستان از این سایت دانلود کنند. 

www.maxitem.com 

البته نرم افزارهای موجود به نظر میاد کرک داشته باشن. من همشون رو نمی دونم چندتا هست اما حجم بعضیهاش متوسط و زیاده. 

موفق باشین.

اول شستن چشمها، بعد ازدواج کردن!!!

اسم دختر رو نیار! دوست ندارم قیافشونو ببینم. اه! پیف! ا..........! محض رضای خدا اگه برات ازدواج آسون میشد بازم این حرفا رو میزدی؟ بازم میگفتی از ازدواج بدت میاد؟ بازم میگفتی اعصاب زن و بچه نداری؟

ادامه مطلب ...